FCB Amsterdam benoemt nieuwe creatief directeuren

Binnen FCB Amsterdam zijn Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven benoemt tot creatief directeur. Het tweetal voegde zich vorige zomer als creative lead bij het Amsterdamse bureau en worden nu in samenwerking met Massimo van der Plas (CCO) creatief verantwoordelijk voor de digitale uitbouw van het bureau.

Jos Vis (CEO) geeft aan: ‘Michael en Dimitri hebben ons geholpen grote stappen te zetten op het gebied van digital en social. Niet alleen in het creatieve hart van het bureau. Maar net zo goed binnen strategie en productie. Samen met Massimo vervullen ze een sterke en succesvolle creatieve aanvoerdersrol voor het bureau.’

Jos Vis (CEO)

Michael en Dimitri brengen digitale denkkracht, maar dan op merkniveau. Dat is zeldzaam, en wat mij betreft de toekomst.

Massimo van der Plas (CCO)

FCB Amsterdam werkt o.a. voor Beiersdorf, Nuon, Mastercard, KPMG en Leffe.