FCB Amsterdam en Tony Cohen ontwerpen exclusief designerjurkje voor NIVEA

Met NIVEA Invisible for Black & White deodorant blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp FCB Amsterdam i.s.m. met topontwerper Tony Cohen de reversible black & white dress. De jurk met een waarde van €399,-  kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door de kwalitatieve afwerking van haute couture.

NIVEA sponsort ook dit jaar weer de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. Dit jaar is die samenwerking nog intensiever geworden, met onder andere de ontwikkeling van het jurkje. In aanloop naar het event wordt de reversible black & white dress gelanceerd samen met een online film waarin Kim Feenstra het jurkje introduceert. Tegelijkertijd loopt er een campagne via NIVEA's social media kanalen.

De reversible black & white dress heeft een oplage van 150 stuks en is te winnen bij Etos na aankoop van twee NIVEA-actieproducten. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, ontwerp en productie.

Hqdefault

Klant: NIVEA (Beiersdorf)