NIVEA moedigt vrouwen aan om rechtop te staan met 'Keep Your Head Up'

Wist je dat de juiste houding bepaalt hoe positief jij je voelt vandaag? Om vrouwen daar bewust van te maken lanceert NIVEA een nieuwe campagne: 'Keep Your Head Up'. Een campagne die vrouwen op verschillende wijze leert hoe zij zich beter in hun vel kunnen voelen.

NIVEA heeft als doel om vrouwen beter in hun vel te laten voelen. Dat doen ze met de huidverzorgingsproducten, zoals Q10plusC, die ervoor zorgen dat je huid gaat stralen. Maar ook door vrouwen zelf bewust te maken van de eigen invloed op hun gemoedstoestand. Daarom lanceert NIVEA de campagne 'Keep Your Head Up', waarmee het vrouwen aanspoort om hun houding te verbeteren. Als je namelijk rechter gaat staan, voel je je ook beter in je vel.

Kin omhoog, borst vooruit, kijk de wereld in de ogen

De aanmoediging van vrouwen begint met de film 'Keep Your Head Up'. Een film waarin krachtige vrouwen worden geportretteerd, die het effect van hun houding laten zien. Vanuit deze film activeert de campagne vrouwen constant met het mantra: kin omhoog, borst vooruit, kijk de wereld in de ogen en laat de wereld maar naar jou kijken. Met een online campagne wordt dit mantra verder verdiept, elk middel in de campagne moedigt vrouwen aan en geeft hen ook direct concrete tips.

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor de strategie, concept en, samen met NewAms en regisseuse Jacobien van Hellemond verantwoordelijk voor de productie van de campagne.

Keep Your Head Up - Film

682098639 1280

Keep Your Head Up - Online tip

Overlay?src0=https%3a%2f%2fi.vimeocdn.com%2fvideo%2f681973448 1280x720.jpg&src1=https%3a%2f%2ff.vimeocdn.com%2fimages v6%2fshare%2fplay icon overlay